Sunday 2 October 2011

KeNaPa HaNyA KaU yG aQu CINTA... WaLaU dUkA yG Ko BeRi...

kenapa... kenapa... kenapa...!!! soalan tu xpenah terjawab dr dulu smpai sekarng... si gadis sedih ble hubungan  yg mereka dibina.. jd mcm ni...

kenapa...  si gadis sayang si teruna even mcm2 luka dn sakit si teruna bg at si gadis..
kenapa...  si gadis ttp cinta kan si teruna.. walau ati si gadis sngt terseksa...
kenapa...  si gadis setia sngat2 ngn si teruna.. walau si teruna bermesra ngn gurlz lain...
kenapa...  si gadis xpenah membenci si teruna..
kenapa...  si gadis xpenah ase bosan pd si teruna..
kenapa...  kenapa..!!!


si gadis duduk bersendirian lalu menangis... tnpa di ketahui orng lain... lalu si gadis memikir kn tntng hubungn mereka..

AWAK....

mcm2 seksaan saya hadapi... saya pling xsuka klo hubngan jd mcm ni.. kenapa awak buat saya tergapai2... kenapa... soalan tu sering kli saya pikir.. n nk bg kt awak... tp saya takut awak terluka...
saya selalu akan menggis klo awak buat saya mcm ni.. hati n segala perasaan saya.. seksa awak taw x..!!
hanya ALLAH SWT.. tmpt saya mengadu...
awak xpenah taw mcm ne perasaan saya ble awak marah2.. ble awak maki2... time tu allah je yg taw...
saya tetp hormat awak .. kerana saya harap awak ade lah imam yg saya nanti2 kn selama ini...

AWAK..

saya rindu kan mesra nyer awk pada saya.. tp kenapa sekarang awk berubah.. klo saya ade salah.. maafkan saya awk.... saya xnak awk jauh dr sya...saya sentiasa nak tahu mcm ne awk sekrng.. sebab tu lah saya sentiasa mcg awak walau pn pada belah malam saja... cz saya faham awk mct bz kerja2 pd belah siang.. tp itu pn kte xselalu mcg.. sebb awk mct ade aktiviti ngn kawan2 awak.. cth nyer ke gym atau kemana saja... saya faham situasi awk... sbb tu ble saya taw pe aktiviti awk saya lega walau pn saya x taw sama ada awk jujur ataw pn x....

AWAK..

saya mahu kan awak jd imam saya dan anak2 saya nnti... saya tahu saya ni xsempurna wanita sana.. tp percayalah awk.. sya xdpt membukti kan pape pn.. sbb kite xbersatu pada ikatan yg sah... tp saya berjanji.. saya akan sayang n cinta kan awk smpai hari akhirat.. percayalah...
selepas solat.. sy xpenah lupa untuk berdoa tntang hubungan kter agar kekal awak... saya xmo kehilangan awk.. sbb itu saya kuat kan hati saya walau pn saya di marah , dimaki, dn kadang2 awk xendah kn saya... tp saya cuba bersabar.. saya diam.. sbb saya tahu.. klo saya ikut marah saya hubngan kter akan.. hancur.. hati saya akan hancur... awak jgn lh buat saya mcm ni awk.. saya teramat2 sayang kn awak... walaupn siapa pn awak...

AWAK..

saya sedih.. kn bagus klo awk dgar rintihan saya sekarang ini.. saya sendirian...=( saya xpenah harap pape..
mungkin kehadiran saya ni bnyak menyusahkan awak... awak baik pada saya... saya sayang awk....!!!
awak.. saya xpenah nk harap pape pn bnda yg mewah mcm banglo. kereta. or apa2.. cuma saya harap KESETIAAN , KEJUJURAN , KASIHI LAH DIRI SAYA SEADANYA...
terima lah kekurangn saya ni awk.... awk penah ingt janji saya.. klo di takdirkan awk bukn jodoh saya... saya ttp xkn cri pnganti sbb awak ade lah terakhir tuk sy.. dan hati saya akan terbuka ble ble sampai masa nya...

AWAK SAYA CINTA KAN AWAK N SAYANG KAN AWAK...!!!

No comments:

Post a Comment